Wednesday 23 May 2012

Andai Aku.


Andai aku
Bisa mengulang kisah silam
Pasti ku mencuba
Mengukir kembali
Kisah kehidupan diri ini

Andai aku
Bisa diberikan peluang
Pasti ku mencuba
Menggapai impian
Yang selama ini ku cita

Namun hanya 
Harapan yang kita impikan
Tak mungkin terjadi walaupun hanya seketika
Ia kan tetap berlalu

Harus aku
Biarkan semuanya berlaku?
Walau ku tersiksa
Hadapi segala
Sudah suratan yang Maha Esa

Redha menerima segala rintangan
Jadi pedoman kesilapan lalu
Kupohon restu cinta yang Satu
Kupercayakan pada KudratNya.

MIRWANA. Andai Aku.



2 comments:

Anonymous said...

ni lirik lagu nasyid ke? very nice.. ingatkan sajak aku perantau tadi..hee

- musafir. - said...

cari la kat google lagu dye.muzik tak la best sgt.tp lirik dye best la jugak.heh. =)

Mirwana - Andai aku.